Hma_66 Bugun 40 +3oldık Dr pazartesi gel olmazsa riske atmayalım sezeryan yapalım dedi cok kararsız kaldım🤔
spiker_anne Hma_66 Yani yırtılma fazla olduğunu duydum buradaki annelerden normale göre biraz daha zormuş özellikle normal doğum heyecanını yaşamak istiyorsanız biraz daha zorlanırsınız ama riske atmak istemezseniz de direkt sezaryen o zaman benim duyumlarım böyle bakalım diğer anneler ne der ❤️
Nondefined Hma_66 kuzenim oğlunu 4500 gr doğurdu. Normal doğum oldu suni sancı verildi 3 saat falan sürdü toplamda. Dikişini bilmiyorum ama zor bir doğum değildi.
halitefe Hma_66 kilodan çok artık haftası geçiyor bebeğin kakasını yapıp yemesi ve enfeksiyon kapma sıkıntısı var öyle bişey olmasın bekleme daha fazla canım kilosuda fazla maşallah normal doğumda oda çok sıkıntı çıkarır zaten
Mervenzeee Hma_66 arkadaşım 4,750 doğurdu normal 😄eğer soğuk kanlıyım kendime güveniyorum ıkınırım kuvvetlice diyorsanız deneyin derim ama kendinize güvenmiyorsanız, riske atmayın 😊Allah yardım etsin hepimize bi şekilde doğacak bebeklerimiz sonuçta 😊
Cemrreedemirci Omzu takılabilir yırtılma fazla olabilir ve daha bi sürü şey. Benim doktor 3700 üstünü bile riske atmıyor ilk doğumda. Ben sezeryan olurdum
Seymatt Ben 4kg normal doğum yaptım ilk doğumum, sen doktorunu dinle bildiği bir şey vardır. Benim bi sorunum olmadı ama katta bir başka kızın bebeğinin omzu zarar görmüştü saatlerce ağladı yavrum
Aselinannesiii Hma_66 benim teyzemin iri bebekti oğlu 4 küsürdü kilosu sancısı falan yok diye 41 haftalıkken suni sancı verip normal doğum yaptırdılar ama çok zor olmuştu bir sürü dikişi vardı ve bebeğinin doğumda omzu çıkmıştı sürekli ağlıyordu kimse bilmedi bile doktorlardan sonradan fark edildi. Doktorunuzu dinleyin bence riske atmayın hiç hem kakasını yapma riski de var artık. Hayırlı doğumlar olsun şimdiden sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşaAllah Rabbim
Havva- Hma_66 4 kilo bebeği normal yapmazlar bence hiç normal yapanı duymadım ki benim bebegim 4 kilo olsa ben sezeryan olurdum