aynurtgaydr damarlanma arttigindan oluyor ozellikle kilcal damarlar gelistigindan normaldir. fazla olmasi durumunda kompres yapmalisin dr konrolunde de bahsedersin. zaman zmaan da tansiyonunu ölçmelisin yuksek oldugunda da kanayabilir..
Derinin-annesi Ben yasamadım ama normal oldugunu biliyorum.Kan akısı arttıgı in olması lazım sanırım.Gecmis olsun.