Aynı dertten ben de muzdaribim. Hamilelik öncesinde de kendimi çok yorduğumda göğüs altında bir noktada ağrım olurdu. Doktora gidip röntgen falan çektirdiğimde kas yorgunluğu demişti. Ama hamilelikte artık o ağrı hiç geçmez oldu. Hem bebeğin baskısı hem de vücut yorgunluğu. Bir de göğüsleriniz büyükse o da ağrı yapıyor olabilir. Bir de arkadaşların dediği gibi mide ağrısı da olabilir. Doktoruna söylersen mide ağrısı için sana şurup verecektir