Heyecanlı mıyım bilmiyorum🤔 bebeğimi düşününce seviniyorum ama o ameliyathaneye nasıl gireceğim düşündükçe korkuyorum, tarih saat bile belli, pazartesi 10.30
Bu doğumum çok değişik olacak, önceki çok kötü geçmişti, oğluma kavuşmam korkulu bir süreçti, inşallah bu kez sorunsuz ve sakince kavuşuruz kızımıza🙏🏻
Sizde durumlar nasıl kızlar aynı gün doğumu olan varmı benle? Birlikte bekleyelim❣