Kediannesi123 Kızlar 15+3 olduk bugün ama 5 saattir falan sol kasığıma sık sık ağrılar giriyor birde gaz varmış gibi bir gerilme oluyor ama gaz değil eminim normal mi yaşayan var mı aranızda? Yoksa doktorumu arayacam
Nur000 Kediannesi123 bende 15 haftaligim benimde bi kac gündür kasik agrim vardi bugun doktora gittim cok sukur bi sikinti yoktu. Bence bebek buyudugu icin bu agrilar normal
Dilek0809 Kediannesi123 aynı haftadayız dün yaşadım aynı ağrıları sabah gittim doktorum yatış verdi bel ağrım da var bebek büyüdükçe oluyormuş ama doktorum garantici rahimde incelme olabilir dedi bu gece de hastanede kalacağım bazen basit görünen ağrılar önemli olabiliyor inşallah hiçbir sorun yoktur ama yine de tedbir alın
Kediannesi123 Nurayademir bugün biraz yoruldum normalde yapmazdım hiç bir şey yatarak geçiriyorum genelde pişman oldum bugün yaptığıma da ya
Demir06 Kediannesi123 bugun oldu gitmedim kararsızım normal mi acaba diye düşünüyorum devam ederse gitcem yarın
Rabismomm4 Demir06 benimde 14 haftalıkken olmuştu bazen ara ara oluyor yorulduğum ve bebek büyüyüp hareket ettiği için oluyormuş doktorum bol dinlen dedi
Demir06 Kediannesi123 tam olarak kasılmada değil cinsel istekte aşırı artış gibi birşey ama öyle bir isteğim yok,garip bi şekilde genital bölgem kasılıyor anlatabiliyorumdur umarım sizinde o şekilde mi
Kediannesi123 Aleovera hadi yaa ne kadar devam etti ağrınız geçer mi acaba diye bekleyeyim mi bilemedim
Kediannesi123 Demir06 cinsel istekte artış gibi değilde sanki karnıma gaz doluyor birden yok oluyor gibi oluyor
Aleovera Kediannesi123 önce bel ağrısı oldu sonra kasigimda gaz şişkinliği gibi 1 saat icinde gecmeyince gittik. Ultrasonda bile kasilma görülüyordu
Kediannesi123 Demir06 gaz olmadığına eminim biliyorum gazı sıcak su da doğumu kolaylaştırıyor ya koymak istemedim ağrının sebebini bilmeden birde progestan fitil de kullanıyorum