NAZ2333 nilsmother saglikla al kucagina insallahhh darisi hepimize insallahhhhhhbisey daha sezeyan kendi tercihiniz mi yoksa doktorunuzun mu
Selimegzoglu nilsmother 19 şubat bizimdir son kontrol günümüz ogüne kadar sancı olmazsa suni ile başlatacaklar 🤔sağlıkla kucamıza alalım
25moonlight-2021 nilsmother oyy maşallah. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah. Bende 19 şubatta gün alacağım. 🥰🥰
annevehamile11 nilsmother bende 19 şubat bayılacak kadar heyecanlıyım. 2.doğumum ama hepsi çok başka 💕
nilsmother NAZ2333 teşekkür ederimmm🤩❤️😍Bn daha önce rahatsızlık geçirmiştim doktorum riske atmamak için sezeryan önerdi
nilsmother 25moonlight-2021 teşekkür ederim canım sende saglıkla al kucağına inşallah ❤️ aralarında pek Bi fark olmicak bebelerin🥰