Ezgi99 Haftaya giricem bebeğin kafası aşağıda dedi doktor ayakta durmak ağır kaldırmak yasak riskli birşey mi bilgisi olan var mı ?
058elf Ezgi99 genelde bebek dönüyo doğum pozisyonu alması için çok erken haftaya gitsen belki makat gelişi olacak, ama doktor dediyse vardır bi bildiği
Vahide-azra Ezgi99 hayır canım rahat ol benimki başından beri hep başı aşağıda duruyo arada dönüyo vs korkma şuan 33 olduk rahat ol
Dilek0809 Ezgi99 15+3 bebeğim baya kasığıma başını gömmüş o yüzden aşırı sıkıştırıyor ve bel kasık ağrım var. Ağrılarım geçmedi hastanede kalacağım. Sorun yok keyfi yerinde dedi ama yine de ben de korktum. Sizin de ağrılarınız sıkışmanız var mı
havis00 normalde son haftalara dogru bebegin kafasinin asagida olmasi gerekiyor yani ben oyle biliyorum
Ezgi99 Dilek0809 sağ tarafımda bebek zaten kuyruk kemiğim ağrıyor kütletme ihtiyacı duyuyorum ama ağrı yapıyor kasık ağrılarım çok yok ama hafif şekilde var
Dilek0809 Ezgi99 benim de sağ tarafta başı aşağıda şekilde yerleşmiş umarım bir sıkıntı sorun olmaz çok tedirginim