Mervecee ağlama üzülme.. ben 9-10 haftaşıkken taşındım her işimi kendim yaptım cam sildim,eşya yerleştirdim çektim kaldırdım, koliler desen öyle böyle ama hiçbirley olmadı şükür ki.. içini ferah tut hiçbişey olmaz. İçin rahat değilse yarın bir doktora gidersin yada devletin aciline git kuzum