Busra3496 Kızlar tahlil sonucuma göre idrar yolu enfeksiyonum varmış doktorum antibiyotik verdi. Siz de geçirdiniz mi durumu nasıl atlattınız ?
Nurayademir Busra3496 benim de oldu bu iknci ilkinde bir munoral verdi ikincide ıkı tane munurol verdi kullanıcam tahlıl yapdırıcm umarım gecer kültür aLıp antibiyotıge baslayalım ddı gecmezse sizden kültür alındı mı
Buketkucuk Busra3496 bende geçirdim yakın zamanda temizlendim mi bilmiyorum ama fitil ve toz ilaç kullandım. Enfeksiyon belirtisi olarak sadece tuvaletim geldiğin de hafif ağrım oluyordu. İlaçlardan sonra geçti ama daha tahlil yaptırmadım bakalım 🙈
Zynpyusra Busra3496 Busra3496 idrar yolu enfeksiyonu kadınlarda çok oluyo malesef 2 litreye yakın su iç bir günde limonlu su özellikle iki günde atarsın enfeksiyonu canım
AsyaHavva Ben buraya da yazıyorum😂 bana bitkisel suda çözünen bir şey verdi geçmez dedim ama çok şükür geçti 7 gün kullandım
Busra3496 AsyaHavva inşallah benimki de geçer bana da bi ilaç verdi ama eczanede koymuş sipariş ettirtik gelince bakıcam nasıl bir şey
AsyaHavva Bir bakayım unuttum valla kırmızı meyveler vardı sadece içinde vişne suyuna karıştırıp içtim 1 hafta boyunca sonra rahatladım çok şükür yoksa tuvaletten çıkmak mümkün olmuyordu
Nurayademir Busra3496 valla bilmıyorum ama duyduguma göre alttan pamukla bir sey alınıyormus teste gonderılıyormus
Ozlemtpl Busra3496 idrar kültürü de aynı idrar verdiğiniz kap gibi üstünde kültür yazıyor idrarinizi yapıyosunuz onada. Benimde enfeksiyon çıktı kültür testinde bugün Dr um tek kullanımlık toz antibiyotik verdi umarım işe yarar
Lifebaby Busra3496 Detaylı idrar testi kültür bende de iltihp vardı kültür testi yaptırdım temiz çıktı monural kullandim sadece pek bir faydası olmadı