Canevim06 13 haftalık hamileyim ama suan canım hiç bi şey iştemiyor iştahim kapalı bu durum normal mi acaba Yada ne zaman yemek yemeye başlayacağım bilgisi olan var mı yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏🏻
bircivcivannesi Canevim06 yemeye çalışın yedikçe iştahınız acilicaktir zaten, limon çok yiyorum ben iştah acıci özelliği olduğunu öğrendim sonra
E-Y Canevim06 o haftalar benimde öyleydi iştahım yoktu sabah kahvaltısı yapmak işkence gibi geliyodu yemek kokusu duysam midem bulanıyodu. Ama bir iki haftaya değişir durum şimdi maşallah zor durduruyorum kendimi. 😊
aytn123 Canevim06 canım pek bişey istemiyor ama mide bulantim hafifledi çok şükür ama hala aşırı yemek yeme isteği y8k bende de çorba ve hamur işi poğaça vs iyi geliyor. Inşallah herşey normale döner. Rabbim hepinizin yardımcısı olsun