Kızlar sonunda bizde Bugün Detaylı ultrasona girdik.21+5 haftamdayım. Dünden beri heyecandan uyuyamıyordum. Eşimle birlikte oturup 1 saat dolu dolu kızımı izledik mükemmel birşey🥰 Doktorum herşeyi detayıyla anlattı, Hiç sorun sıkıntımız yok çok şükür Allahıma🤲 Yüzünü de gördük 🥰 hatta arada parmağını da emiyordu😀🙈 Rabbim herkesi sağlıkla evladına kavuştursun 💕