EMerve67 bennn varimm ilk gebeligimi ogrendigimde saglik ocagina kan ve idrar vermistim enfeksyon var dedi doktoruna soyle suan surekli gittigim hastane bana 10 gunluk bir ilac verdi kullandiktan sonra tekrar saglik ocagina idrar verdim gecmemis aksine artmis dedi sonra kendi doktoruma gittigimde enfeksiyon yok dedi saglik ocagi var diyo gastanedeki tetkiklerde yok diyo bugun yine verdim bakalim pazartesi ne diycek 22 sinde kendi dr. Soyleyecwgim birde orda tahlil yaptircam ama zarari olmaz bol su ic diyo sadece