Vildan_C Hanımlar iyi akşamlar Meryem ana otunu tama olarak ne zaman kullanıyoruz? Şuan o bana ben ona bakışıyoruz yapsam mı diye normal doğum istiyorum zaten faydası olur mu? 🙏🏻🌸
celikbebeklerr Vildan_C doğum icin hastaneye gittiginizde bir yakınınız suya koysun duasini etsin o açıldıkça rahmin de açıldığı dogumun kolay oldugu soyleniyor. Dogurduktan sonra da suyun icinden alinacak, o kapandikca rahim de kendini toparliyormus🙂
Vildan_C celikbebeklerr Çok teşekkür ederim ☺️ hastane de eşim olacak bildiği duaları okusa olur dimi 🙏🏻
Sen1meleksin Araf91 yasin inşirah fetih ihlas ayetel kürsü okunacagını söylemişti bana biri. Ama inşirahı bol oku kolayştrmak için.