Mervuras26 Kızlar 26. Haftamızdayız. Bugün göbeğinde göbek deliği kısımlarında sertleşme ve ağrı var. Bilginiz var mı normal bir durum mu bebekle mi ilgili bilemedim . Sanki spor yapınca oluşan kas eklem ağrısı gibi .
Devran1994 Mervuras26 ne kadar sürede oluyor bnde 24 haftalık hamileyim bende de sertleşme oluyor normal diyorlar bebek büyüdükçe öyle oluyormuş sağlık ocagını arayıp sormuştum tabi siz yine aklınızda bişey kalmasın istiyorsanız doktora gidin insan herşeydn korkuyor bişe olurmu olacak mı
Mervuras26 Devran1994 Allah korusun evet aklıma bin bir türlü şey geliyor . Bugün öğlende sorma başladı devam ediyor hala . Acaba fark etmeden zorladım mı dönerken falan . Tam olarak sertleşme dışında da kas ağrısı gibi hissesdiyoruö göbeğimde otururken kalkarken bir ağrı oluşuyor