brc_srmn miniginannesi9 yok aslında vazgeçmedik de ailede aramın çok iyi olmadığı bi kuzenim hüma koyunca daha yeni ondan dolayı biraz daha düşünelim dedim bu ismi 😅🙈 yoksa çok istemiştim 🤗
miniginannesi9 Nasippp Amine ismi ağır geliyor bana, hep korkmusumdur ağır isimlerden Yasin, Muhammed gibi isimler çok ağır taşıyabilir mi çocuğum diye
Nasippp miniginannesi9 bizimde hüma veya Aslıhan vardı seçenekler arasında Aslıhan’a karar verdik bana kalsa tek isim daha güzel 😌