Edaaguleer Bugün idrar testi verdim ve sonuçlarım çıktı fakat lökosit 20 çıktı araya haftasonu girdiği için doktora gidemiyorum yani enfeksiyon var mı bilen varsa yardımcı olursa sevinirim 🙏🏼