Arzuoguz Kızlar 13 gün önce sezeryan doğumu yaptım sağ alt karın yerim inanılmaz acıyo çok ağrı çekiyorum hareket edemiyorum nedir bu bilen var mı
Gamze0666 Arzuoguz canım çok normal bir aya yakın aynı sorunu yaşamıştım zamanla geçecek sabır ağrının olduğu tarafa dönüp yatamiyordum bile çok geniş olsun
esilemerveker Arzuoguz yara kuruduğu için de ağrıyor olabilir batikon falan kullanıyor musun? Kantoron yağını da rahatlatır bak
berivantuncay Arzuoguz sıkı bi korse takın daha rahat edeceksinz ilk doğumumda bende yaşadm takınca geciyodu vuct toparlanana kadar çekiyorz malesef
serozzz Tam olarak bilmiyorum ama yukarıda durması için yazıyorum. Bu konuda bilen bi arkadaş görür belki.
Fndmrplt Arzuoguz geçenlerde bir post görmüştüm aynı sizin sikayetiniz ile ilgili ne kadar doğru bilemem ama bir bayan arkadaşımız kesigi soldan sağa doğru dikiyolar sağ taraftan ipi bağladıkları icin sag taraf ağrı yapar yazmıştı
Arzuoguz Gamze0666 teşekkür ederim umarım geçer çok ağrım oluyor 5 dk sonra geçiyor sonra gene başlıyor