Byzayk0 Geçenlerde burda böyle bir konu açıldı. Hak kazanamayan çok kişiyiz. Rapor alındığı tarihten itibaren geriye dönük 1 yıl içinde 90 gün prim yatmış olması gerekiyor. Pandemiden dolayı da devlet işverenlere işçi çıkartmayın dediği için prim odenmedi ama sigorta aktif görünüyor. E devletten baktığımda Benmde Ocak 2020 30 gün, Şubat 2020 30 gün ,Mart 2020 30 gün ,Nisan 2020 16 gün görünüyor. Sonrası sıfır su tarihe kdr.
Raporu 25 Ocak 2021 de 32.haftamda aldım. Geçen senenin Ocak ayından 6 gün + 29 gün+30 gün+16 gün toplamda 81 gün prim görünüyor ben bu şartlarda parayı alamıyorum. Biz düzenleme olmazsa şayet. . İyi araştırıp öyle ayrılın izne.