FatmanurSancak mervee_88 valla bende biseyler yaptım yaptim yükledim yani tarif et deseniz edemem🤷♀️
FatmanurSancak Wonderwoman daha 10 haftalıkk 3 hafta sonra söyleyebilirmiş doktor ama ben çok heyecanliyim bana da kız doğuyor içime😊❤
dlnyny Wonderwoman merhaba bize de yorum da bulunabilir misiniz☺️ [url=https://hizliresim.com/FZid2h]
[silindi] FatmanurSancak emin ol onların yorum yapmış olması senin işine gelir gönderin üste çıkıyor 😊
dlnyny FatmanurSancak pardon neden? Böyle bir kural varsa da bilgim yok. Ya da postunu açtığında lütfen kimse kendisi hakkında tahmin istemesin diye belirtseydiniz.
FatmanurSancak [silindi] ben onlar için dedim yoksa problem yok 😊 herkes yanlış anlamak için saniye sanıyor
FatmanurSancak dlnyny ben size kötü birsey söylemedim. Kendi postunuzu açarsanız sizin için daha iyi olur diye diyorum bunu bu kadar büyütücek bir konu degil. Özellikle postu açarken de belirtmem gereken birsey oldugunu düşünmüyorum 👍🏻
dlnyny FatmanurSancak büyütmedim ki🤷🏻♀️ Cevap veriyorum sadece. Postunuzu açarken özellikle belirtmeniz gerektiğini düşünmüyorsanız yoruma açık olduğunu düşünerek herkes yorum yapıp tahmin istemekte özgür oluyor. ilk defa böyle bir uyarıyla karşılaştım. Garip.