Tugceince merhabalar biz de yarın 31. Haftamızı bitircez ve şu ana kadar bende de çatlak oluşmadı. Krem aldım önlemek için ama genelde unutuyorum aklıma geldikçe sürüyorum. Çocuk sahibi olan arkadaşlarımın bazıları son ayda çatladıklarını söyledi o yüzden bende sürekli dua ediyorum öyle bir durumla karşılaşmamak için😄