Kızlar merhaba 1 şubatta doğum yaptım ikinci sezeryanımı oldum kanamam dün ve bugun yoktu 12 gün oldu tam bugun biraz erken ama az önce kıpkırmızı bir kan geldi peçeteye intenrtte de bugunlerde pembe ve kahverengi olması gerekiyor diyor dikişlerim de VS ne yanma ağrı sızı falan yok ama endişelendim lohusa kanamasına normal mi acaba kanamalarınız nasıldı sizlerin 😊