Kızlar ben 14. haftamdayım ve göğüslerim aşırı çatlamaya başladılar. Daha 3. aydan böyleyse 9. aya kadar nolur düşünemiyorum. Normalde de büyük değildi 85 ti göğüslerim. Karnımda da hafiften başlamış çatlaklarım. Ben üç sene önce sivilcelerim için roacuttane tedavisi olmuştum.Cildimi aşırı kuruttu pul pul soyuluyorum. Ağda yasak zaten bana direkt derimi kaldırıyor. Sizce ne yapmalıyım? Önerileriniz var mı çatlaklar için hem krem yağ serum vs. hem de besin olarak tüketmem gereken şeyler?