Hafise ben de ilk bu şekilde hissetmeye başladım canım o pıt pıtlar her seferinde biraz daha belirginleşmeye başlıyor. Şuan 23 haftalığım bazen normal hareket ettiğini hissediyorum bazen de aynı şekilde pıt pıt ediyor daha güçlü bi şekilde oluyor tabi. Doktor onun hıçkırık olduğunu söyledi ama daha erken haftalarda normal hareketler de o şekilde hissediliyor sanırım