Merveemervee1 Merhabaaa, 36+1 haftalığım göğüs altı ile o göbeğimin tam üst kısmında uyuşma karıncalanma tarzı şeyler oluyor kaşıdığımda uyuşuk hissediyorum his olmuyor.aranızda böyle bir şey yaşayan var mı