gzmyldz_18 Ellobaby canım aslında % 50 doğru çıkıyor zaten ya kız olcak ya erkek %50 yarı yarıya demek bende erkek dedi erkek çıktı🤗🤗
PurpleTail Ellobaby hiç bir bilimsel dayanağı yok eğlencesine bakılan bir takvim. Bizim ülkenizde çok ciddiye alınıyor bence☺️
Eliz68 Ben kime.yaptiysam doğru cıktı kızım da doğru cıktı 2 kardeşim var onlar çocukları da hepsi doğru cıktı lakin bende tam emin olamyrm dogru cikmayanlarda var
Meyraaaaaaa0 İlk hamileliğimde kız çıkmıştı doğruydu, 2.hamileliğim yine kız çıktı yine doğru çıktı, şimdi prensesimizi bekliyoruz 🐣