Smanrsmsk61 Kızlar 12+4 üz ve bu zamana kadar bel ağrım arada sırada kasığımda batmalar olurdu 2 gündür kemiklerimin ağırdığını parmaklarımın bile acıdığını hissediyorum bu durumda olan ve geçmesi için bişeyler kullanan var mı
busbusssss Smanrsmsk61 acaba kalsiyum eksikliğinden falan oluyor olabilir mi? Ben de 12 haftalığım eğer o gün ayakta fazla kalmışsam iş yapmışsam belim ağrıyor adım atamıyorum ilk hamileliğimde de öyleydi. Kontrole gidince doktora sorun bu durumu
Lavinyaaaa Smanrsmsk61 Ben de 12+3′üm felç geçirmiş bi şekilde aniden bastıran kalca kemiği ağrım dışında hiç bir sorunum yok 😐
Smanrsmsk61 Feride-42 Fatmaartr busbusssss Lavinyaaaa kan değerlerime baktırmadım testlerim hazır ama muayenem pazartesi günü sıcak su torbası koymaya korkuyorum kasık ağrımdan şikayetim yokta belimin ağrısı beni çıldırtıyor sanki adet sancısı gibi ama hergün hergünde çekilmiyor evde yaptığınız bişeyler var mı geçmesi adına
Fatmaartr Bende 12+2 haftaligim Benim de sırtım felaket ağrıyor yarım saat ayakta dursam ağrıdan duramiyorum
serozzz Smanrsmsk61 bende Aynı problemi çekiyorum. Belini dolduracak yumusak bir yastıkla destekle belki bi nebze rahatlatır. Ben bel ağrımı yastıkla hafiflettim ama tabi kasık ağrısına çözümum yok
Derinin-annesi Smanrsmsk61 ne soyleyesem yalan olur uzanıp bol bol ıstırahat etmekten yapacagınız baska bir sey yok su durumda.Doktorunuza danısmadan bir sey kullanmayın.Gecmiş olsun
aslica Magnezyum eksikliğinden olabilir.Doktorunuza mutlaka söyleyin.Son kontrolümde bana da Magnorm diye suda eritilip içilen bir ilaç verdi.Gece kasılmalarını önlemek için dedi.Muhtemelen sizlerinki gibi ağrı olmasın diye.