Kızlar 4 gün önce perinatolojide bana söyledikleri bunlar kâğıtta yazanlar anlayan varmı bana terminasyon önerdiler istemedim yazıyorum
Kalpte hizasız vsd
Pulmoner damar dar
Sağ aortik ark
Fallot tetralojisi izlendi bunlar yazıyor kâğıtta kalple ilgili şeyler bebeğim o zaman 14 hastalıktı şuan 15 +1 iz amniyosentez önerildi istemedim aldırmak istermisin dediler istemedim sonradan normale dönecek şeyler mi bunlar ne anlamıyorum kalbi delik dediler sadece bana korkutup gönderdiler 2nhafta sonra başka doktora gideceğim kalbi atan bebeğimi aldırırmıyım 😔