Kızlar merhaba bir sorum olacak, 12 haftalık hamileyim. Son 1 saattir alt karın bölgeme doğru bir baskı var. Ağrılı bir baskı bu. Yürüyünce aşağı bir şey hareket ediyor gibi ama ağrı yapıyor. Ayrıca alt karın bölgeme hafif bastırınca da ağrı oluşuyor. Tuvalete gitme hissi (İdrar) yaşıyorum sürekli. Bu durumu yaşayan ya da sebebini bilen var mı?