Kanamam yoktu ama bende de aynısı oldu ayni haftada bebekle kese aynı boyuttaydi neredeyse, her an düşük olabilir demişti doktor. Progestan kullandirtti şükür kese 2 hafta sonra gittigimizde büyümeye başlamıştı. Şuan 32 haftalığız şükür 😊
Ayni durumu ablam da yaşadı 2 hafta önce ona da kesenin etrafında mi ne kanaman var, kese gelişmiyor, ilac veremem dusucek demişti başka doktora göründü. Progestana başlattı doktor, şükür o da atlatti 8 haftalik oldu bile 😇
Üzmeyin kendinizi, yapabiliyorsaniz isinde iyi baska bir doktora başvurun ❤️