icimdekikelebek Evet evet şimdi araştırdım da benim de kafama bayağı yattı. Ben de Yoyko alacağım, ilk zamanlar anne yanı olarak kullanırım şık hale getirmek için beşiğe uygun renklerde örgü korumalık yaptırırım, mobilya beşikte çok beğeniyordum ama anne yanına da yakışır bence uydururum ben hem içimde kalmaz 😊 Teşekkür ederim sizlereee karar veremiyordum şu an netim 😅