Arkadaslar merhaba 33+1 günlük hamileyim bugun doktor kontrolmüz vardı doktor plesantanın kireclendiğini söyledi normalde mart sonu olması gerikoyor dogumın normal doguma hazırlıklı ol mart 10 dan sonra olabilir dedi ama neden dedi kireclenme ne durumda hic bisey demedi böyle Bi durum yasayan varmı acaba