Miram55 Mrv24 dpktora yaklaşık 5 haftayı geçti gitmedm bakalım 19 şubatta gidicem hava kötü olmazsa inş kızdır
Gamzebz [silindi] canım bebişin @Seftali1 in bebişi ile çok benziyor doktorun Bi tahminde bulundu mu onunki erkek gibiydi sanırım gülşenmustafa öyle tahminde bulunmuştu diye hatırlıyorum onunkine
Anneballari58 Sumisalii ilk bebeğimi 14 de kız olarak öğrendim bunada 12 de kız dediler ama bilmiyoruz şuan gitmedim daha
Melikeelanur Sumisalii 14 de öğrenmiştim özele gidip yüzde 90 kız demişti değişmedi bu sefer bakal nasıl olacak ❤️
Betuledem Miram55 11 haftalıkken gittiğimde %90 kız dedi doktor, 18 haftalığım her gidişimde kız olduğunu onaylıyor, sanırım değişmez artık ☺️
Sumisalii Betuledem banada erkege benziyor demizdi o zmn 13 dede yuzdr 90 kiz dedi bu gidisimde ne der bilmiyorum