Bsraao Booncukk malesef kuzum kalbi durdu ben çok yıprandım biraz ara vereyim dedim zaten daha 1 ay olmadı kürtaj olalı şimdi histeroskopi yaptiracagim
Bsraao Booncukk hsg cektirdim . Genetik testi yaptırdım şeker troid baktırdım kromozom analizi yaptırdım . Spermiyom testi yaptırdım. Çok şükür bişey çıkmadı
gel_artik_bebegim Booncukk canım her düşük mazisi olana pıhtılaşma için önlem alamaxlar ancak elinde pıhtılaşma çıktığına dair testlerin varsa buna dair igne ilac verirler çünkü her düşük pıhtılaşmadan kaynaklanmiyor mesela bazi düşükler aksine kanın pıhtılaşmamasindan kaynaklı . pıhtılaşma testi yaptirmak için illaki düşen cenine gerek yok arastirma hastahanelerinde yapiyorlar normal kan alıp ben de iki düşük yaptım araştırmada testlerini yaptır dedi doktor pıhtılaşma ve kromozom testleri
Booncukk Gayenur hayır yoktu. Kanama yoktu, göğüs hassasiyeti devam etti, uyku hali vardı, hafif bel ağrısı vardı, koku hassasiyeti mevcuttu.. herşey normal gibiydi
halitefe Booncukk çok yanlış ya bazen bu doktorlarıda anlamıyorum sadece bebek üzerinde araştırma yapılmadığını gayet iyi biliyorlar hayır çok mu zor kromozom analizi ve kan pıhtılaşması testi yaptıracaksın demek ya insanlar illa 3,4 kayıp mı yaşamalı zaten piskolajik olarak yıkılıyosun hay Allah’ım ya rabbim iyi doktorlara düşürsün hepimizi giden parayada üzülmüyor yoksa insan altı üstü verecekleri bir iğne bide hangi genlerde sıkıntı var ona göre doz ayarlaması kromozom sıkıntısı varsa tüp bebek önerisi bu kadar biz bile içine girdikçe öğrendik artık
Booncukk halitefe dimi… artık bizde konuya böyle hakim olduk.. dün bi arkadaşım daha aradi beni 9. Düşüğü yapmiş hatta son gebeliği ikizmiş. Doktor tek bir test önermemiş ve hala denemeye devam edin demiş.. bilmeyen duymayan da bilmiyor bu testleri..
halitefe Booncukk Allah yardımcısı olsun ya ama 9 düşüğe kadar bir saniye bile beklememesi lazım denemeain sakın yeniden direk farklı doktorlar özel muayenehaneler başka çaremiz yok kendi göbeğimizi kendimiz kesiyoruz😔😔