Merhaba arkadaşlar bebeğimin tam 14. haftasındayım. İki gün önce doktora gittim. Cinsiyet tahmini yapamam daha var dedi. Kız derim erkek çıkar dedi. Erkeklerde cinsel organ sonradan aşağıya iniyor şu an net değil dedi. Siz tahmin yapabilir misiniz acaba 