Aysegngr Merhaba arkadaşlar kan ilacı ne kullaniyosunuz gyno ferro sanol doktorum verdi 1 gün içip bıraktım çok baş dönmesi mide bulantısı yaptı
Gulsurmeli Aysegngr Aynısını kullanıyorum yatmadan 2 saat önce kullanıyorum malasef mide bulantısı yapıyor doktorum bu şekilde kullanmamı söylemişti bu şekilde mide bulantısı yaşamadım ☺️
Gzdsrm Aysegngr canim doktoruna soyle degistirir ben feramat kullaniyorum diskimi siyah yapmasi disinda bi yan etkisi olmadi hic
Haticearen Aysegngr aynısıni kullanıyorum bir etki yapması sabahları aç karnına yarım.saat sonra da kahvaltı yapıyorum
threestar Aysegngr maltofer kullanıyordum etkisi azalmış dedi ferruma döndük şimdi ek olarak serum da yemeye basladım ne kadar içersem içeyim kanım son aylar düştü , doktorunuza danışın bence kan ilacı önemli bayağı
Gulsurmeli Aysegngr kahvaltıdan sonra içersen daha iyi olur aç karnına içtiğin için suda mideni bulandırıyor olabilir reçeteyi oku süt ürünleri yediysen kahvaltıda mesela 2 saat sonra ilacı iç ☺️
eylemkaya07 Ferifer diye bir damla kullanıyorum kaşık şeklinde tadı da çok kötü değil hap icemeyince doktor bunu yazdı
houseofyilmaz Bana doktorum kan ilaci vermedi. Tahlillerim cok iyi cikti. İctigin vitaminlerde var zaten dedi 🤷🏻♀️