Bmom Kızlar yıldırım Doruk Hastanesi’nde doğum yapan ya da yapacak olan var mı memnun kaldınız mı doğum ücretleri nasıl, yakın bir tanıdığım çekirge dorukta yaptı yeni bir sürü ek ücret çıkartmışlar
Merve__kozz Bmom ben 2 sene önce oğluma doğum yaptım kemal beye gidiyordum. 2000 tl ye herşey dahil doğum oldu. Oda süsleme saç makyaj fotoğraf cekimi lohusa serbeti tatlı tuzlu kurabiye. Geçen ay arkadasım doğurdu aynı seyler sadece 2200e anlasmıstı gidip görüşün derim paket alınca daha uyguna denk geliyor
Bmom mombursamom canım anlaşmaları varmış çalıştıkları yerin indirimli diye gittiler normal fiyat almışlar faturada vermemişler
Merve__kozz Bmom bence alabilirsin sonucta bu hastanenin verdiği bi avantaj doktorluk bişey oldugunu düşünmüyorum
Ayssmom Ek ücret olarak covıt testi yapacaklar başkada yok epidural felan istersek onlar bizim ekstralarımız zaten
Bmom AlinaET fabrikayla hastane anlaşmalari olmasına rağmen normal fiyat alınmış sebebini sorduklarında bir sürü biseyler ssymislar bebege de covid testi yapıldı vs demişler