Burcuaakyool Kızlar 31. Haftadayım doktor şeker testı felan yaptır sağlık ocağında dedı benım kaydım yok kayıt olup test yaptırcam sağlık ocağında ama ne kadar tutuyor ortalama ona göre gıdıyım üstümde bulunsun bilgisi olan var mı ? Sigortam var ayrıca
kucuktospam Burcuaakyool şeker testini sağlık ocağı yapmıyor diye biliyorum devlet hastanesine gidin , ücreti devlette ne kadar bilmiyorum ben özelde 125e yaptırdım. Ayrıca bir sıkıntı mı oldu 31. Hafta geç değil mi şeker testi için ?
Duygularca Burcuaakyool sanırım eczaneden şeker içeceği alıyormuşsunuz onun ufak bir ücreti olabilir. bir de biraz geç kalmış sanki doktorunuz şeker bakmak için ama doktorun vardır bir bildiği 🤷🏻♀️
Aysenur96 Burcuaakyool bende sağlık ocağı şeker testi yapmıyo diye biliyorum benim olduğum semtte yapmıyor yani istersen ara ezcaneyi sor daha iyi
kucuktospam ug_fa-3diplomalianne yükleme testi ile sağlık ocağının yaptığı glikoza bakmak başka testler.
ug_fa-3diplomalianne kucuktospam Şeker yüklemesi (oral glikoz tolerans testi, OGTT) demek oluyo arkadaşım ve sağlık ocağı yapıyo çarşamba günü gidip yaptırcam
Cemre_61 Burcuaakyool sağlık ocağı yapıyo yani benim bulunduğum bölgede yapılıyor ben yaptırmıştım ücretsiz sadece eczaneden bi içecek alıyorsunuz ona da 6 tl vermiştik