swdws benim kasığım hep ağrıdı hamile kaldığımdan beri. Şuan 31.haftamdayım hala progestan kullanıyorum ama 24ten sonra çıktı yukarı ki genelde çıkarmış yukarı. İnşallah sizin de çıkar. Lekelenme oluyorsa progestanı mutlaka kullanmalısınız hatta iğnesini. Tabi doktorunuza danışarak