Aycan_akay54 Sezeryan Doğum yapalı 19 gün oldu özel bölgemi alamıyorum rahatsız etmeye başladı sizce jilet mi ağda mı tüy dökücü krem mi yapayım yada ne zaman alabilirim ? Bilgisi olan var mı
123ik123 Aycan_akay54 bende sezeryan olucam 1 ayık var acaba acı durumunuz nasıl 19 gün icinde düzeldi mi ilk basta nasıl oluyor acısı
Hatisyavuz Aycan_akay54 valla istesende ağda epilasyon yapamazsın zaten çünkü çok acıyor dikis ve etrafına jilet geri kalan yerlere epilayon yaptım ben hemde 9 ay sonra epilasyonda almaya başladım
Aycan_akay54 123ik123 ilk başlarda kambur yürüyordum çok acıyordu karnımın içi fitil kullandıkça geçti acısı agrısı zamanla fitil kullanmayı bıraktım agrım sancım kalmadı şükür