Kızlar bugün tam olarak 39+4uz kontrol diye geldik nstde sancı çıkmadi ama bebeğin kalp atışları düzgün değil diye yatış verdiler bir saat sonra yine bakıldı herşey yolunda şu anda dediler çok şükür merak ettiğim konu şu suni sancı çok mu kötü hiç açıklık yok suyum gelmedi ben gayet normal hayatıma devam ediyordm yalnz akşam bebek çok sık kasılmalar yaşadı hissettm aslnda bebek içerde stres oldu fln demstm eşime öylesine demstm megersem gerçekten de stres olms minicigm bana şimdi ne tavsiye edersiniz eğer sabaha kadar kalp atışı düzgün olursa sabah taburcu olcm ama yine de tavsiyelerinz var mi