Kızlar selam 23+3 haftalık gebeyim. Kan ilacı kullandığım dönemde kabızlık yapmıştı diye doktorum ilacı kesti. O dönemde makatımda yırtılma oldu ve kanıyordu. İlacı bırakınca düzelmişti fakat birkaç gündür yine tuvaletimi yaparken canım çok acıyor bıçakla kesiliyor gibi hissediyorum. Bugün tuvaletimi yaparken baya çok kanamam oldu şakır şakır aktı yani 🙄🙄 kabız da değilim makatım da şişlik falan da yok neden böyle oldu acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️