symaa43 kızlar merhaba. bugün sabah çamaşırımı ıslatan bi akıntı gibi bişey geldi bacaklarımdan aktı acaba normal mi bu haftalarda ne olduğunuda anlayamadım daha doğrusu akıntı mı yoksa su mu geldi onuda anlayamadım
zeyzeyyyy symaa43 bacaklarınızı ıslattıysa bi doktorunuza danışın derim. Bir kerelik bir şey miydi yine oldu mu? Eczanelerde amniyon sıvısı için pedler var bi alıp kullanın doktora hemen gidemezseniz eğer
Sedagb symaa43 en doğrusu hastaneye kontrole gitmeniz. Doktorlar bile kontrol etmeden bir şey diyemiyor. Haftanızda çok erken hiç kendinizi riske atmayın
Buketkucuk symaa43 bence hafife almayıp doktorunuzla görüşün. Hemen görüşebilecek durumda değilseniz yakınınızda ki bir eczaneden turnusol kağıdı alın eczacıya durumu anlatın o size gerekli kağıdı verir onunla bir bakın bakalım suyunuz mu geliyor yoksa akıntı mı
symaa43 Sedagb ultrasonla baktı sıvı miktarı yeterli dedi sonra çatala çıktım oradan baktı. bi ped verdi 2 saat duracak ona bakacak su mu akıntı mı diye