Slm kızlar ben de burdaki doğum hikayelerine bayıldığım için paylaşmam gerektiğini düşündüm ☺️İlk ayları saymazsam güzel geçen bir hamilelik geçirdim 🥰hep normal doğum istiyordum bunun için yürüyüş plates hurma ne varsa hepsini yapıyordum fakat 37 haftada yapılan çatı muayenemde kemik basıklığım olduğunu öğrendim 😔doktor deneyebiliriz ama zor bi doğum olur dedi biz de risk almadık ve 39+4 e sezaryen günü aldık 😌hep sezaryenden korkuyordum kesilme fikri beni çok korkutuyordu fakat mantıklı bi karar aldığımı düşünüyordum 🙏5 şubat a sezaryen olacaktım o gece saatlerce sancı çektim fakat adet sancısı gibiydi nişanım da geldi ve akıntı gibi bi şey devam ediyordu ameliyata kadar bir şey olmaz dedim 5 şubat günü öğlen yatışım yapıldı tahlil serum falan yapıldı özel hastane olduğu için herkes yanımdaydı ama ben yine de çok korkuyordum ameliyathaneye girdiğimizde iğne yapıldı hani büyük bi acı değil ama acıyor tabi bacaklarım hemen uyuştu o sırada doktor falan geldi korkum bi türlü geçmiyordu ama oğluşuma kavuşucağım anı hayal etmeye çalışıyordum.o sıra başımdaki hemşire karnını bastıracaklar dedi büyük bi baskıyla bebeğin çıkarıldığını anladım ve o muhteşem ağlama sesi ❤️🙏doktorum açılmam olduğunu ve bebeğin kakasını yaptığını söyledi yani anlayacağınız biz onu almazsak o zaten gelecekmiş 🙏çok şükür ki kazasız belasız kavuştuk 🙏öptüm onu muhteşem size ait çok masum çok güzel ❤️Daha sonra odaya getirildim çok fazla üşüdüm ilk ayağa kalkış gerçekten çok acılıydı fakat kısa sürüyor neyse ki 😌sütüm gelmedi taki 3. Güne kadar bu beni çok yıprattı kafama taktığım için hiçbir anın tadını çıkaramadım tek fotomuz bile yok hastanede halbuki gerek yokmuş zaten gelecekmiş…bi hafta oldu fakat vücut ağrılarım hiç bitmiyor bu normal mi bilmiyorum 🤔 fakat oğluma bakıp bakıp her şeyi unutuyorum muhteşem bi duygu allah herkese nasip etsin 🙏🙏🙏🧿sorularınız varsa cevaplayabilirim ❤️