MukaddesTan 31 mayıs günü gelen ani bir böbrek ağrısıyla acile gittim sırtıma ve karnımın sağ tarafına vuruyo bana nefes aldırmıyordu doktorum bütün testleri yaptı ama ne böbrekte nede safra kesesinde zerre bişe yoktu ne kadar ağrı kesici yaptılarsa ağrım hiç bi şekilde azalmadı bi gece yatış yapıp güçlü bir ağrı kesici verdi ağrım biraz olsun azalınca ve doktorum daha fazla ağrı kesici veremiceğini söylediği için eve geldim sabaha kadar ağrı kesici biraz olsun nefes aldırdı 1 haziran gününü evde sıcak duş sıcak su torbası şeklinde geçirdim 2 hazirana geçtiğimiz ilk saatlerde ağrım dayanılmaz olmaya başladı tekrar acile gittim tekrar aynı testleri yaptılar ama yine birşey çıkmadı doktorum yatış yaptı sabaha kadar gözetim altında tutup nst çektiler doğum sancım yoktu ama ağrıya dayanamıyodum ve nefes almakta güçlük çekiyodum doktor ultrasonda bebeğin durumuna bakıp son çare olarak bebeği almayı düşündüğünü kararı bizim vermemiz gerektiğini söyledi bebek 34 haftasına yeni girmişti 2400 kilosu 35 cm boyu gözüküyordu doktorum perinatologlar ve üroloji doktoruyla konuştu bebek doğarsa sıkıntı olmucağını söylediler ciğer geliştirici iğne yaptılar ve 3 haziran saat 14:12 de spinal sezaryen doğuma alındım 14:17 de minik kızımın ağlama sesini duydum ben göremeden yenidoğan servisine götürdüler saat 14:57 de bende ameliyathaneden çıktım doktor organlarıma baktığını bi sıkıntı olmadığını söyledi anestezinin etkisi geçtikten sonra da 4 gün beni çıldırtan nefes aldırmayan ağrı yok olmuştu kadın doğum doktorumla üroloji doktoru bebeğin baskısından dolayı bu ağrıları çektiğimi söylediler bebeği alınca da ağrının geçtiğini söylediler bebeğimin durumu da iyiydi 2336 gram kilo 39 cm boyla yenidoğan servisine almışlar çok hızlı nefes aldığı için makineyle destek verdiklerini söylediler ikinci günü ziyarete gittğimizde makineye gerek kalmadan kendi solunumunu kendi yapabildiğini sadece birazcık sarılığı olduğunu söylediler 5 haziran günü ben hastaneden taburcu olurken görmeye gittiğimizde ışık tedavisine başladıklarını sarılığın çok fazla yüksek olmadığını söylediler iki üç gün sonra inşallah alabiliceğiz yavrumuzu evimize ben de anestezinin etkisi geçer geçmez ayaklandım bol bol yürüyüş yaptım kendi işlerimi ufak çaplı da olsa görebiliyorum biraz uzun yazdım hakkınızı helal edin 😊
TubaUzar MukaddesTan çok geçmiş olsun öncelikle. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Güçlü bi bebekmiş evet hepte boyle devam etsin dilerim. Biranönce sağlıklı sıhhatli alın bebeğinizi hastaneden inşallah 🙏