Htcyalmanci Bana da öyle yaptılar, tereddüt ettim. Bazen kullandım bazen kullanmadım. Sonuç olarak kanım düştü gebelik ilerledikçe. Halbuki aile hekimi verirken “biz 3 aydan sonra başlatıyoruz ki her gebelikte ileriki aylarda düşme yaşanıyor, yaşanmasın diye önden tedbir alıyoruz” demişti. Bence kesinlikle verildiği ölçüye göre başlayın kullanmaya. Sonradan toplaması daha zor. Her gebe kullanıyor mecburen. Çünkü bebek büyüdükçe kan için beslenmemiz artık yetmiyor, takviye şart ☺️