caglacaglar Merhaba anneler.. 20 haftalık olduk biz ama dunden beri karnımım sag alt tarafı yumru seklinde cok sert duruyor ve agri yapiyor. Sizce neden oluyor rahim genisledigi icin mi yoksa bebegim orda mı duruyor?