esmirna16 babymom- ben Tommee Tippee kullanıyorum çok memnunum ama maalesef ikisini karşılaştıramam çünkü avent hiç kullanmadim
ArasMom34 babymom- ben ikisinide kullandım başlarda tomme kullanıyordum akıtmaya başladı aventte geçtim hem bebeğim biboron ucunu rahat kavradı hemde akıtmıyor çok kullanışlı
ArasMom34 babymom- normal kullanıyorum cam almadım çünkü çocuğum kendisi tutma alışkanlığıda kazansın cam ağır olur diye düşündüm küçük çünkü daha