Merhaba 32+4 günlük hamileyim. Bir kaç gündür nefes alırken çok zorlanıyorum. Hamilelik boyunca sadece yarım kilo aldım aşırı kilo alımıda olmadı ama bu yaşadığım normal mi acaba? Yere falan eğilme durumunda veya ani hareketlerde nefesim kesilecek gibi oluyor sanki kalbim duracak içim daralıyor. Bu durumu yaşan var mı?