_hasret- Kizlar benim 4\u tarama testim cok yuksek cikmisti 1/54 napicagimizi sasirmistik gercekten ben ozellikle cok fazla.arastirdim ve cok uzuldum yasayanlarda anlar dha sonradan nift testine yoneldik karindan sivi alma islemi korkuttu dha sonra detayli ultrosonumuzda cok sukur guzeldi ve bugun nift sonucumuzu aldik temiz demek istiyorumki su tarama testlerine cok guvenmeyin keske nift direk bilseydim.onu yaptiirrir bu strese girmezdim umut olsun 💕💕suan bu duurmu yasayanlarda tez zmanda guzel.haberler alir ins🙏
Teacherella1 _hasret- benimde 2li yüksek çıktı 4lüye yönlendirdi, ama ben direk nifty yapsaydım keşek diyorum, beklemek eziyet🤦🏻♀️ 4 lü riskli çıkarsa ona yönlendirecekmis doktor ama ben yinede beklemeden yaptırsam mı diyorum , içim içimi yiyor 🤦🏻♀️
vogue _hasret- canım aynı durumu yasıyorum. 2 lim gayet iyiydi dr 4 lü yaptırdı ve 1:175 risk var nipt yapalım dedi.Aslında bazı dr lar 2 liden sonra 4 lü istemiyorlarmış kafa karışıklığına neden oluyor diye. Bende geçen hafta kan verdim bekliyorum. Elimde tlf sürekli bişeyler okuyorum uykum kalmadı o kadar strese girdim, üzüldüm ki. Yazdığını okumak iyi oldu sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Vahide-azra Geçmiş olsun, bebeğin fiziksel özelliklerinden(saç rengi, göz rengi gibi) gelecekte oluşacak olası şeylerden bahsedildi mi?
Esin25 Teacherella1 aslnda böyle ikili testler gerçkten can sıkıcı başka bişy değil nifty testi direk yaptırablrsinn ama oda paralı özllerde devlt yapıyomu blmiyorum kan alınıyo snden 2 haftada öğreniyosun kaç çıktı ki sonucun
_hasret- Teacherella1 eger durumun varsa bence direk onu yaptir canim.benim ikili temiz 4lu testim riskli cikmisti cunku
Teacherella1 Esin25 evet araştırdım ama keşke baştan yaptırsaydım diyorum, suan mecbren 4lüyü bekliyorum. Beta değerimi yüksek buldu doktor 65,8 papp a değerim de 2,04 kombine riskim 1/1636 fakat ikili test riski 1/252 çıktı. Beta değerin beni süphelendirdi dedi
Elifdikel Teacherella1 beta değerim benim de yüksekti 115 doktorum tansiyon takibi yaptırdi 35 haftalık gebelik zehirlenmesi gecirmisim acil doğuma alındım ben kızım şuan 18 aylık bildiğim kromozomsal bir sıkıntısı yok şuan tekrar hamileyim ikili testte o değere tekrar bakılıp duruma göre doktorum kan sulandirici baslayacak
Vahide-azra _hasret- nifty için sordum çünkü biz doktorumuzla görüştüğümüzde onların hepsini öğrenebiliyosunuz amniyosentezdeki gibi demişti
Teacherella1 _hasret- 4 lü verdim suan omu bekliyorum riskli çıkarsa nıft dedi ama ben yinede 4lü temiz çıksada yaptıracam sanırım, içime kurt düştü, rahat edemiyorum günlerdir🤦🏻♀️
Teacherella1 Elifdikel benim tansiyonum hep düşük hergun ölçüyorum, kan sulandırcı coraspinde kullanıyorum. 4lüyü bekliyorum suan inşallah sağsalım çıkar 🤲🏻
_hasret- Teacherella1 kuzum aslinda sole en iyisi aminosentez denilen karindan sivi alimi 💯💯sonuc veren o ama bu nift testide 💯/99 dogru soluyomus yanilma cok az oluyo ve detayli ultrason cok onemli benim detayli ceken peritenoji doktoru burda bulgular oluyo az da olsa bisey cikiyo dedi ve sen sunu sor kendine ben her ne olursa olsun dogurucammi yoksa dogurmuycammi ve bol dua et ben izmir genetikte 2200yaptirdim normalde baya ucuk fiyat veriyolar.arayip bilgi al istersej sitres yapma🙏rabbime guven bu testlerde gercekten bir dogru bir yanlis cikiyo ama nift dha guvenilir
Elifdikel Teacherella1 benimde hep düşüktü nasıl oldu anlamadım en son yükselmiş kendimi ameliyatta buldum bana 4 lu testte yapmamıştı doktorum inşallah bir problem cikmaz
Teacherella1 _hasret- ne olursa olsun Alalh izin verirse doğacak. ama insana o ihtimal bile ağır geliyor 😞öğrensekde sonu değişmez ama en azından sonuç negatifse bütün hamileliğimi zehir etmemiş olurum, 5 ay o süreç bitmez yoksa benim için🤦🏻♀️ Sağlıkla kucağmıza alırız inşallah 🤲🏻
_hasret- Teacherella1 bende bu yuzden yaptirdim canim sende yaptir bence ozman icin rahat etsin kus gibi oluyosun surekli dua et hergun 41ayetel kursi 41 fatiha oku canim rabbim saglikli sihatli versin hayirlisini dogum sonrasida neler cikiyo onun icin bile dua edelim 🙏