Asli61 Merhaba 7 haftalik hamileyim gec döllenme oldu 3 kere gittim doktora hepsindede alttan muayene etti sizce riskli midir acaba?
BTSG04 Asli61 riskli olsa doktorunuz yapmaz endişe etmeyin ben 5. Ayıma kadar doktorum hep alttan baktı hiç bir sorun olmadı
Buseyvz Asli61 içiniz rahat olsun çoğumuz bu dönemden geçtik riskli olsa denildiği gibi yapmaz doktorumuz 🤗
Asli61 Cevremdekilere alttan muayene oldum diyince cok riskli oldugu soyleniyor ilk aylarda tabi doktor riske atmaz ama kafama takiliyor ister istemez :)
paradiseeeeee Asli61 aynen alttan muayane olmaz normalde altttan muayan eden tek tük doktor var ya dişücegi varsa düşer o ayrı ama alttan muayan uygun degil badem bebek çok aşşada oluyor bide onunla bakması tuz biber oluyor